Re: jaki zasilacz?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 11:45:14 MET

qwerty pisze:

> Tak wyliczała, że polecała do mojego kompa >450W (a mam zasilacz 400W).

Tia.. Wszystko wydaje sie działać stabilnie, ale twój zasilacz może
pracować cały czas na granicy swoich możliwości. A wystarczy ze nagle
będziesz chcieć podkręcić kartę graficzną albo procesor. I może się
okazać, że się nie da. I nie będziesz wiedzieć dlaczego, czy to wina
grafiki, procesora, płyty głównej czy może jednak zasilania. Zawsze
lepiej mieć mocniejszy zasilacz dobrego producenta, który będzie
pracować na 60% swoich możliwości niż słabszy, który będzie się wysilał
na 90%. (grzał i hałasował przy okazji)

--
STranger