Microsoft Wireless Laser Keyboard & Mouse 6000

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 01:53:30 MET

Witam!
Kupilem zestawik Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 za 279 zlotych.
Poki co jestem mega zadowolony. Zasieg z kilku metrow klawiatury,
ergonomia, oprogramowanie na poziomie. Do tego nadajnik ma kontrolki
caps lock/num lock wiec moge cieszyc sie nadal z powiadamiania o
widomosciach w moim komunikatorze z wykorzystaniem diodek :)
Jedyne co mnie zastanawia to ile czasu trzymaja baterie klawiatury (tu
obstawiam ze bedzie to z pol roku) a co najwazniejsze myszki? Zapewne
bede musial zainwestowac w ladowarke i akumulatorki.

Dotychczas koszystalem z kulkowej i optycznej myszki. Ta ostatnia
swiecila od spodu na czerwono - nie wiem czy dla bajeru czy tez nie
ale w obecnej laserowej nic nie swieci. Nie znam dokladnie mechanizmu
dzialnia myszki optycznej i co wazniejsze laserowej wiec jesli ktos
wie to niech przyblizy temat.