Re: Drukarka, mało używana: atrament czy laser

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 00:31:38 MET

W liście datowanym 4 stycznia 2008 (23:36:08) napisano:

> Jeśli masz miejsce na biurku i nie chcesz wydać majątku na drukarkę, kup
> używaną HP 5P albo 6P.
> Przykładowa aukcja (wybrałem losowo)
> http://www.allegro.pl/item292762906_drukuj_za_0_01zl_hp_lj_5p_gwarancja_faktura.html
> Jak widzisz, za równowartość oryginalnego czarnego tuszu możesz kupić
> porządną używaną laserówkę z tonerem, praktycznie nie do zajechania.

Osobiście wolę HP LJ 4, ale to już kwestia sporna. Znajomy za grosze
skompletował sobie taką drukarkę w wersji "full wypas" - mnóstwo RAMu,
karta sieciowa, dodatkowa szuflada na papier, podajnik ręczny,
dupleks... Nie wiem, ile go całość kosztowała, ale przypuszczam, że
mniej niż 500zł...

--
Pozdrawiam
 Yakhub