Re: Drukarka, ma³o u¿ywana: atrament czy laser

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 21:20:13 MET

Roman pisze:

> Czy w drukarkach nowej generacji ten problem jest wyeliminowany ?
> Czy drukarki laserowe sa odporne, na taka nietypowa eksploatacje ?

Nie s± odporne. Ale od czego gor±ca woda w czajniku/kranie i kawa³ek
szmatki?
Wyci±gasz zasobnik z atramentem i ( o ile jest zintegrowany z g³owic±
drukuj±c± jak w deskjetach HP) szmatk± lub chusteczk± higieniczn±
nas±czon± w gor±cej wodzie rozgrzewasz/przecierasz kilka razy g³owicê.
Po zabiegu zasobnik wêdruje z powrotem do drukarki, uruchamiasz jeszcze
czyszczenie g³owicy programowe ¿eby atrament wróci³ gdzie trzeba i
voila, gotowe.
Ja tak robie jak mi po bardzo d³ugim nieu¿ywaniu drukarki zaschnie
atrament i nigdy ten sposób nie zawiód³. Polecam! :>

--
pozdrawiam
STranger