Re: Czym najlepiej wygłuszyć obudowe peceta ?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 20:10:43 MET

205 XS pisze:
> Witam
>
> Moja Modecom robi troszke hałasu i w związku z tym chciałbym lekko ją
> przyciszyć.
>
> Czym najlepiej wygłuszyć obudowe peceta ?
>
> -Pianką ?
> -Gabką ?
> -Matami bitumicznymi ?

Zalej betonem!
;)

A mówiąc poważnie, ja rezonujące w obudowie wentylatory wyciszyłem
kawałkami gumy wyciętej ze starej dętki rowerowej. Ekstra wygłusza :)
Jak nie chcesz się bawić w wycinanie i majsterkowanie, a masz kasę to
możesz kupić gotowe wygłuszacze:
www.komputronik.pl/Wentylatory_/_modding/Revoltec__akcesoria_do_tuningu/pochlaniacze_drgan/katalog,kat,2123/

Samej obudowy nie wygłuszaj jakimiś matami bo nie będzie odprowadzać
ciepła. Jak wyeliminujesz rezonans to hałas spadnie :)
Używaj tez markowych i niskoobrotowych wentylatorów do cyrkulacji
powietrza w obudowie. A obudowy lepszych firm mają zwykle taką
konstrukcję, że tłumią drgania napędów.

--
STranger