Re: Jaki komputer do gier

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 19:34:50 MET

> Czujesz różnicę między prawidłowo cytowanym postem z "wrotką" a tym co
> napisałeś?

jezeli juz zadajesz sobie tyle trudu zeby zwrocic mi uwage co do mojego
przeoczenia podczas cytowania (ktore imho jest raczej srednio istotne
poniewaz nie sadze zeby kogokolwiek interesowalo czy ow wielokropek
jest dzielem mym czy chiroproktologa) to moze zadaj sobie takze trud
sprawdzenia czy istotnie nie umiem cytowac i wycinac zbednych rzeczy,
czy tez 'sie mi przeoczylo' i zawracasz sobie (i mi) glowe nadaremnie