Re: Asus EAH3850/G/HTDI/512M - czy ta karta graficzna jest głośna?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 18:20:59 MET

Daniel Koźmiński pisze:

> Ja mam Sapphire HD3850 256MB i jest cichutka. Nic nie warczy.

Potwierdzam opinie o firmie Saphire.
Też mam Saphire, ale na GPU ATI Radeon X1950Pro i jest zadziwiająco
cicha nawet mimo sporego podkręcenia i ciągłego obciążenia obliczeniami
arytmetycznymi na wszystkich vertex shaderach. Wentylator jest tak
skonstruowany, ze nie przekracza temperatura 70 C.

P.S.
Tak naprawdę, głośność jest wartością względną, ludzie mają różny słuch.
Możesz mieć słuch uszkodzony w 20-30% i nawet tego nie zauważać, bo twój
mózg to kompensuje podczas rozmów z innymi ludźmi. Ale szumu
wentylatorów w kompie lub pracy twardego dysku możesz właściwie nie
zauważać i myśleć że są dość ciche.

--
pozdrawiam
STranger