Notebook za około 3000 pln.

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 16:49:45 MET

Witam wszystkich.

Jaki zakup sugerujecie w przedziale cenowym 3000 - 3500 pln?
Przeznaczenie dla maszynki to praca biurowa, internet, itp.
Zależy mi na długiej pracy na baterii oraz wytrzymałości - laptop będzie
służbowy i będzie mi służył na wyjazdach itp...
Po godzinach jakieś multimedia też by się przydały.

Pamięć chciałbym ewentualnie zwiększyć do 2GB.

Zastanawiam się nad:

HP 6720s (T5470) - słabo z multimediami, dobry procek
HP 6715s (Procesor AMD X2-TL60) - tu nie wiem jak z wydajnością i czasem
pracy na baterii
HP Pavilion dv6615 (T2310) ładny design, wykonanie, wydajna grafika (aż
przesadna chyba)
Toshiba A200-1S9 (T2330)
FSC Amilo Pi2530 (T5250)

Acera jakoś się wystrzegam (może niepotrzebnie?), biorę pod uwagę
jeszcze Asusa, ale muszeę się rozejrzeć w modelach przez weekend.
Nie wiem jak inne marki prezentują się pod względem jakości - np. MSI,
Packard Bell. Może ktoś miał styczność z tymi notebookami?
No i oczywiście biorę pod uwagę Lenovo - coś z R61i, albo N200.
Dzięki z góry za porady,

--
Paweł B.