Re: A jakby...

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 14:49:53 MET

Luka Vandergaart pisze:
> zly napaskudzil(a):

> Naprawde sadzisz, ze glowna grupa przynoszaca zyski producentom kart
> graficznych sa osoby, ktorych nie stac nawet na gry? :)

Myślę że zly ma całkowitą rację. Największe zyski producenci kart
graficznych mają z masowego średniego segmentu rynku, a takie karty za
500 zł kupują ludzie niezamożni co kilka lat. Stac ich na to ponieważ
gry ściągają z torrentów albo przegrywają od kolegów.
Gdyby w jakiś sposób odebrać tym ludziom możliwość zdobywania pirackich
gier, producenci kart graficznych odnotowaliby wielkie straty. To samo
odnosi się do rynku DVD playerów. Jak myślisz, dlaczego obecnie w każdym
DVD-Playerze jest zaimplementowany divx/xvid? Przecież na rynku jest
tyle legalnych filmów DVD , a filmów w xvid nie ma w sprzedaży
masowej... Dziwne, prawda?

--
pozdrawiam
STranger