Re: Jaki komputer do gier

Autor: dariusz <dariuszko99_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 08:33:12 MET

KriSSo pisze:
> Oho ..... oj boli, boli. Cóż, z Panów, którzy kupują nowe Mercedesy też
> można by się pośmiać, hm ? Pandą można przecież śmigać :)
a nie mozna ? , chyba po to ja zrobili ? skala porownania nie ta sama
ale czemu nie ? pytajacy ma przeciez ograniczony budzet wiec ma
zrezygnowac z jezdzenia poniewaz nie stac go na mesia ? hmm ? z
doswiadczenia powiem ci ze to wszystko jest tylko sprzetem i czy na
pudelku pisze sony czy tesco to sony ma prawo sie tak samo szybko zepsuc
jak produkt tesco i zazwyczaj te drozsze zadsze rarytasy ktorych ludzie
kupuja mniej psuja sie czesciej