Re: Uwaga na sklep Proline w Katowicach (forward)

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 01:06:28 MET
Message-ID: <1o3vy28671xn0.u9kvnw7zi6ba.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

ChrissP. napisał(a):

> " Niestety, musiałem wyjechać i nie miałem
> okazji bawić się w odsyłanie.

Trochę dziwne. Skoro miałeś czas zamawiać coś wysyłkowo to nie bardzo
rozumiem dlaczego nie miałeś czasu reklamować na odległość. Zresztą
nieważne - Twoja strata. Jesteś teraz bogatszy o nowe doświadczenie :)

> Tym bardziej, że koszty przesyłek
> przewyższały różnicę w cenie między OEM i BOX.
> Niesmak pozostał..."

Nie tak szybko. To nie jest rezygnacja z zakupu z powodu kaprysu klienta
tylko rezygnacja z powodu niedopełnienia przez sprzedawcę warunków umowy.
Żadne koszty nie wchodzą absolutnie w rachubę co może potwierdzić dowolna
rozprawa sądowa gdyby sprzedawca bardzo się upierał. Zresztą technicznie
możesz reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową do dwóch lat od
zakupu a w praktyce bez żadnych kłopotów do 6 miesięcy. Nic straconego

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Fri Jan 4 01:10:10 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 04 Jan 2008 - 01:51:02 MET