Re: 6600 GT i obraz na tv

Autor: Cez__134 <Nuniez__23_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 21:42:19 MET

> Odłącz dsub i monitor, podłącz svideo, włącz tv ustaw wejście svideo i
włącz
> kompa od razu powinien być tam obraz z biosu a potem z windowsa. W
zasadzie
> nic nie trzeba robić.

spokojnie:) wiem ze d-sub trzeba odlaczyc:) podlaczalem tylko s-video:)

powiem Ci tak..
wczoraj po podlaczeniu kompa pod tv widzialem obraz windowsa w
tv..czarnobialy ale byl..
..a dzis tylko obraz migal jakos tak przekrzywiony i tylko strzepki kolorow
bylo widac.. i to wszystko...

jutro sprawdze na nowym TV( wczesniej sprawdzalem na ok 10 letnim tv)