X1950PRO - znikajacy obraz

Autor: suskind <suskind_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 21:02:01 MET

Witam !

Zainstalowalem wczoraj HIS Radeon X1950 PRO (512mb/256bit). Co jakis czas
obraz znikal a na monitorze pojawial sie napis "brak sygnalu". Mimo to
komputer dalej pracowal bo z glosnikow dobiegal normalny dzwiek (otwieranie
plikow/folderow). Zmienilem sterowniki z Omega na zwykle. Wciaz to samo.
Dzisiaj wymienilem zasilacz na Tagan 380W - to samo
Zmienilem kabel z DVI na zwykly + przejsciowka - j/w
Przeinstalowalem system - puki nie zainstalowalem sterownikow ze strony ATI
obylo sie bez zanikow. Dopiero po zainstalowani sterow ati obraz zaczal znikac.

Bardzo mnie to denerwuje bo planowalem zainwestowac w grafike max. 400 zl a
juz prawie 700 poszlo. Macie jakies pomysly co z tym zrobic ? Walnieta karta ?

Pozostaly sprzet :

BENQ FP91GP
ASUS A7V600-X
ATHLON XP 3000+
1GB RAM (PC3200)
SB LIVE
KARTA SIECIOWA

Prosze o pomoc :)

p.s. Nie bylem pewny gdzie o tym pisac ale moze chociaz uda mi sie wykluczyc
wade sprzetowa