6600 GT i obraz na tv

Autor: Cez__134 <Nuniez__23_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 19:54:57 MET

    Witam

Od dwoch dni uzeram sie z ustawieniem obrazu na tv..poki co udalo mi sie
osiagnac obraz czarnobialy..ale to sukces jednodniowy;]..dzis nie udalo sie
wcale zadnego obrazu uzyskac.. jedynie jakies migajace kolorowe mazy na
ekranie tv;-/ wrr... probowalem kabelka s-video--3x chinch i nic.. jak by
zwalone bylo wyjscie w karcie...-hmm.. sprawdzalem na dwoch tv- wynik taki
sam...:)

..jutro sprawdze na jeszcze innym tv..

probowalem roznych ustawien w karcie..moge powiedziec wrecz ze absolutnie
wszystko przejrzalem i znam ja doglebnie;]

hmm..jakies pomysly ?..

PS:wyjscie D-sub dziala tylko s-video nie...

pozdrawiam

CeZ