Re: dysk w obudowie 500 mb ?

Autor: obiekt <obiekt123_at_op.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 17:21:33 MET

> *Jakiego*?

dysk przenośny w obudowie, ze złaczem USB2.0 lub FireWire

> Tak to tylko w Erze, obawiam się.

a szyfrowanie nie zależy od mocy kompa i szybkości połaczenia z dyskiem

> 1) Po co zewnętrzny? Masz kilka komputerów i chcesz na nich
> korzystać z tego dysku? Jednoczesne podłączenie czy
> wystarczy przełączanie?

żebym miał swoje foty,filmy,muzę w jednym miejscu a nie na np. 100 DVD,
stał by sobie na półce i jakbym chciał znaleźć zdjęcie z 2005 roku to bym
nie musiał
przeglądać 10 DVD

> 2) Po co szyfrować?

żeby jakbym go gdzieś wziął i zgubił, ktos nie miał uciechy

> 3) Bardzo solidny to dysk 3.5" nigdy nie będzie. Przecież
> to zwykłe, seryjne dyski "desktopowe".

wiem, no ale nie będę nim rzucał

> 4) Szybkie łącze to tylko eSATA albo gigabitowy Ethernet.
> Komputer musi mieć jedno albo drugie na wyposażeniu.

mam laptopa (T5500,1GB RAM) z z tym i tym

pozdrawiam i dzieki za odpowiedź