Re: USB uszkadza urządzenia ?

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 16:04:44 MET

news:flinav$4b8$3@polsl.pl...
> No i jego przede wszystkim należy sprawdzić ;) Choć trochę
> bym się zdziwił, gdyby tam było inaczej. Ale sprawdzić trzeba.
> Swoją drogą sprawdzałeś, czy nie dochodzi do fizycznego
> uszkodzenia wtyku, na przykład przez zagięcie blaszki styku?

Ja się spotkałem z czymś takim, że taka cieniutka blaszka (chyba
uziemiająca) od maskownicy portów (tej w komplecie z mobo) montowanej z tyłu
obudowy a umieszczona na USB podczas wkładania mobo dostała się do portu i
powodowała podobne lub (już nie pamiętam bo to dawno było) takie same jaja.

--
Pozdrawiam
Filon by A-men