Re: Jaki komputer do gier

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 15:28:55 MET

U偶ytkownik Rados艂aw Sok贸艂 napisa艂:

> Klawiatur臋+mysz, wynika z tego, trzeba dokupi膰? Jakie艣 50 z艂
> do wyliczonego zestawu, plus jeszcze 50 za lepszy zasilacz.
> W sumie 1400 i ni偶ej tego nie zejdziesz raczej, a i to b臋dzie
> si臋 *marnie* nadawa艂o do grania.

Nie przesadzajmy, ta propozycja OMSONa jest bardzo sensowna. X1950Pro
daje bardzo rade, 2GB RAMu jest zrobi swoje, lepiej C2D ale przy takim
budzecie A64 X2 to koniecznosc. Pogra w wiekszosc obecnych gier w
1280x1024 w mid detalach przy akceptowalnej ilosci fpsow. Co do systemu
to nie wiem dlaczego sie ludzisz ;) wiekszosc leci na piracie, to samo gry.

ps. A dlaczego nie MSDNAA? Ja jestem studentem i uzywam takowego w laptopie.

--
Pozdrawiam,
Maciek