Re: Nowa platforma na wiele lat - co wybrać! (dłuuuuugie) ??

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 13:15:56 MET

Radek D wrote:
> Bez bicia przyznaje się do zaległości w hardware

Bez urazy, ale to widać. Masz bardzo dużo pieniędzy na sprzęt, ale wygląda
na to, że chcesz je wydać mało optymalnie.

> ale zawsze po kupnie
> jakiegoś sprzętu przestaje czytać recenzje i testy jego następców by się
> nie dołować ;-)

Też tak kiedyś robiłem i po dwóch latach znów zostawałem z bezużytecznym
sprzętem w rękach.

Serio myślisz, że maszyna którą zbudujesz teraz w ciągu 5 lat nie stanie
się złomem? Ja uważam, że przy pieniądzach które chcesz władować, to lepiej
byś zrobił gdybyś na teraz zainwestował jej połowę, resztę włożył na konto
a za 2 lata wyciągnął i kupił następny zestaw na 2 lata.

Może się okazać, że za 2-3 lata ten terabajt który teraz wydaje się kolosem,
spadnie w notowaniach, ze względu ma powszechność materiału HD, wymagań
co do rozdzielczości zdjęć itp.
A na dziś to chyba za dużo.

> A jak myślicie czy narzazie starczy Chieftec 360 W by to ociągnąć czy
> na wejściu muszę tez pomyśleć o PSU.

Chcesz mieć dużo, dużo megaherzów i dużo gigabajtów i w ogóle dużo, dużo
wszystkiego. Ja bym raczej popatrzł za 450W.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL