Komputer dla gracza

Autor: ***Einstein*** <einstein_2003_at_@o2.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 08:51:49 MET

Witam
Znajomy zwrócił się do mnie z prośbą o zakup komputera, który będzie
wykorzystywany wyłącznie do gier. Wiem, zaraz ktoś powie, niech sobie kupi
konsolę, ale konsolę to już dzieciaki akurat mają i jest to rozwiązanie
wystarczające w 30 %, dlatego potrzebny jest nowy komp.

Mój typ wygląda następująco: (ceny bez rabatów z VICO)
ASUS M2N-32 Sli Deluxe 503,00
PALIT GeForce 8800 GTS 640 MB, DDR3 (320 bit) 1310,00
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6400 617,00
Corsair 2 x 1024 MB 800MHz DDR2 CL4 253,00
Samsung Spin Point T166 320GB Serial ATA 299,00
Zastanawiam się jeszce nad jakąś sensowną obudową + zasilacz do tego. I
jeszcze najważniejsza rzecz monitor. 19 cali powinno wystarczyć, a może coś
wiekszego ?
Czekam na wasze propozycje i pozdrawiam