Re: Przesadna czulosc myszy laserowej

Autor: Piotr M <nie.dam_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 02:10:51 MET

Q pisze:
> przesiadlem sie z myszy optycznej na laserowa,
> i ma ona jedna wade:
> - jak odrywam ja od powierzchni to kursor myszy ucieka po calym ekranie :(
> (mysz optyczna nie ruszala kursorem tuz po oderwaniu jej od podloza)
>
> czy wszystkie myszy laserowe maja ta wade ?

Faktycznie dziwadło, to znaczy co? Jak pomachasz ręką przed myszka z
odległości np 10cm to kursor sie rusza? To chyba jakaś wada fabryczna,
mam drugiego laserowego gryzonia Logitecha i żaden tak nie reagował.
Teraz sprawdziłem że laser zaczyna działać dopiero przy odległości
jakieś ok 0.5cm od jakiejś powierzchni (w tym wypadku palca).

--
pozdrawiam, Piotr M