Re: Brother DCP 135C

Autor: T0M3K <zly_adres_at_op.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 22:39:20 MET

tuMEk <ts@interecho.com> wrote:

> problem dotyczy urzadzenia wielofunkcyjnego aby nie rozciagac tematu -
> pytanie : czy w sofcie do tego skanera jest np funkcja prescanu (jak w HP)
> czyli najpierw skanuje kartke , wybieram sobie jeden rysunek po czym skanuje
> tylko ta czesc kartki. Nie moge znalezc takiej funkcji w oprogramowaniu.

Mam 155C czyli właściwie to samo i też mi brakuje tej funkcji :/
Wybieranie rozmiaru obrazu przed skanowaniem jest uciążliwe.
Co ciekawe, nie ma dowolnych formatów tylko te zdefiniowane przez
producenta :(
Gdyby ktoś wiedział jak to obejść to niech się podzieli informacją.
A może można stosować alternatywne oprogramowanie do skanera?
Szukałem ale nie znalazłem.
O ocr nie mówię, bo jest fine reader....

--
t_tomek(nospam)op.pl