Re: laptop z hdd 7200 obr/min-który?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 22:28:01 MET

nolina wrote:
> Witam
> Czy znacie jakiś laptop z dyskiem 7200 obr/min ale taki nie z najwyższej półki
> cenowej?

Ja nie znam (nie interesowałem się). Jeżeli Ci na tym zależy, po prostu
zmieniasz dysk i już (w zdecydowanej większości notebookow można zrobić
to w kilka minut - kilka śrubek, nie zrywasz żadnych plomb). Zwróć
jednaj uwagę czy nowy dysk nie będzie pobierał więcej prądu -> wpłynie
to na czas pracy na baterii.

Przyspieszenie można równie dobrze zyskać kupując większy dysk
(zmniejsza to liczbę seeków przy operacjach dyskowych), a system
najlepiej zainstalować na poczatku dysku.

r.