Mam 2 XP-ki na 1 kompie i jednego chce wywalic

Autor: paichiwo <jacek.h_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 17:31:43 MET

Witam!
Chcialem sobie przeinstalowac XP (SP2) na kompie i przez nieuwage
zainstalowalem jeszcze jednego XP na innej partycji na swoim kompie.
Teraz jak wlaczam kompa, to mam do wyboru do uruchomienia dwie kopie
tego samego systemu. Najlatwiej pewno by bylo sformatowac partycje na
ktorej jest niechciany system, ale ja nie moge tak zrobic.

Teraz mam jeden system na dysku C (ktory moge sformatowac) i jeden na
dysku H (nie moge tego dysku sformatowac). Chce wywalic system z dysku
H, jak to zrobic?

pozdrawiam
paichiwo