Re: Czy warto dokladac do 4GB RAM w kompie skoro Windows widzi ok.3-3, 5GB?

Autor: tumek <nie_podam_at_maila.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 14:44:08 MET

> Wszystkiego po trochu - filmy, granie, aplikacje biurowe itd. Ale przez
> moment mialem Viste i strasznie dysk mielil i dosc wolno dzialala i gosc
> na gieldzie komputerowej powiedzial mi, ze w Viscie 2GB a 4GB robi wielka
> roznice. Prawda to?
>
> Pozdrawiam,
>
> --
> Michal Raczko

z vista to racja , ja mialem 1GB (2x512)ale szybkiej CL dodalem 1GB bez
wiekszych zmian , jak pozyczylem kolejne 2 GB wszystko GEIL to przyspieszyla
wyraznie ,oczywiscie najwyrazniej w grach. Po powrocie do 2 GB dysk miei
niesamowicie , glosniejszy jest czasem od zasilacza.
sataII z 16MB cache ; vista ultimate.