Jak wyłączyć trackpointa?

Autor: <asidus_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 13:55:09 MET

   Wbrew pozorom nie jest to takie proste na moim laptopiku (Toshiba
Portege 3480CT). W Menadżerze Urządzeń (po podłączeniu myszy na USB)
widzi dwa urządzenia wskazujące: mysz USB z której chcę skorzystać
oraz urządzenie PS2 trackpointa - NIE POSIADAJĄCEGO żadnej możliwości
WYŁĄCZENIA go!!! Można tylko go odinstalować, ale wymaga to restartu
XP-ka, po czym system automatycznie wykrywa usunięte urządzenie i je
INSTALUJE PONOWNIE.
   Ma ktoś pojęcie jak software-owo tego dokonać? (dodam, że w BIOSie
także mi się nie udało tego zrobić, jest jedynie opcja: pointing
device - auto lub simultaneus, której przełączanie nic nie zmienia).
POMOCY HELP SPASITJE ;)