Re: Intel Core 2 Quad Q6600 2,4GHz - pytanie o mnoznik

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 10:59:24 MET

Użytkownik "Michal Raczko" <USUNDUZELITERYmAiBcChDaEl.r@post.pl> napisał w wiadomości news:477b5f1f$1@news.home.net.pl...
> Maly update. Spojrzalem w BIOSie i tam mam ustawiony mnoznik x9. Wiec
> dlaczego program tu pokazuje, ze jest mnoznik x6?

Jaka płyta główna?
Ja mam Asusa, i z ciekawości zainstalowałęm jakieśichnie dupne oprogramowanie do o/c.
Poklikałem, i straciłem kontrolę nad tym. Wywal te syfy, jeśli masz.

Jeśli nie masz nic takiego, to m.ówię jeszcze raz - obciąż komputer. Jak nie masz czym,
to ściągnij jakiś benchmark do testowania wydajności komputera.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB