Re: Wybór sprzętu

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 09:11:17 MET

Dnia Wed, 2 Jan 2008 00:13:30 +0100, Yakhub napisał(a):

> O ile widzę, to E21xx mają nazwę handlową "Pentium Dual Core" a nie
> "Core 2 Duo". Czy jest to zabieg czysto marketingowy, czy też
> faktycznie różnią się architekturą?

Różnią się, ale różnica nie jest rzucająca na kolana. Główna różnica to
mniejszy cache. W syntetycznych benchmarkach różnica (przy identycznym
zegarze) rzędu 10%. W grach niezauważalna.

> Teraz jest lepiej?
Sprawdziłem jeszcze raz. To nie był błąd w delimiterze tylko 2 razy dałeś
sygnaturkę (a u mnie przy odpowiadaniu wycięło tylko tą drugą).