Re: zestaw głośników i mały problem

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 21:47:23 MET

Dnia 01-01-2008 o 19:39:49 dalmashin <dalmashin@usun.to.wp.pl> napisał(a):

> jest sobie zestaw głośników 4.1 od creativa. gra zadowalająco poza tym,
> że
> sam się podgłaśnia i zaraz scisza. gdzie szukać przyczyny, w elektronice
> głośników czy może w regulatorze głośności (pokrętło na kabelku). pytam,
> bo
> może już ktoś się spotkał z takim problemem.

mam dokładnie ten sam problem, tyle ze glosniki 5.1 creativa. Maja w tym
regulatorze badziewne potencjometry, kiedys takie dawali w tanich
chinskich jamnikach i tez wystepowal ten problem, myslelm ze crative daje
cos lepszego ale jednak sie mylilem, a ja swoje kupowalem z 3 lata temu.
szukam narazie w sklepie zamiennika tej czesci ale marnie mi idzie, w
elfie , maja ale cena jest chora :), taniej bedzie kupic nowe glosniki lub
pilota na allegro , jesli sprawny ;)