Re: produkują jeszcze notebooki z joystickiem w klawiaturze?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 20:43:17 MET

> Trochę cię człowieku nie rozumiem: było pytanie, napisałem odpowiedź.
> Czego nie rozumiesz?

cytat z watku od ktorego sie zaczyna dyskusja:

"Nie oczekuję odpowiedzi w stylu,
że to już przeżytek i standardem jest touchpad bo to wiem. "

jak widzisz nie obchodzi go opinia czy touchpad jest fajnniejszy czy nie.
a co ty piszesz?

"Tuchpada nie ma
bo nie ma na niego miejsca. I bardzo dobrze bo tuchpady są do bani."

i kolejny cytat

"Oczekiwałbym raczej
podania marki lub modelu jeśli jest jeszcze w produkcji wykorzystywany ten
sposób nawigacji."

i znowu co ty piszesz?

"A w ThinkPadzie serii X jest tylko TrackPad (joystick). "

jak widzisz na dwa pytania udzieliles dwukrotnie odpowiedzi nie na temat.
ja rozumem ze czytanie ze zrozumieniemi jeszcze napisanie z sensem stanowi
dla niektorych problem nie do przeskoczenia ale na przyszlosc zanim sie
odezwiesz publicznie popros moze kogos starszego o pomoc bo inaczej to sie
osmieszasz tylko i piszesz glupoty w watku.

tworca zapytal o konkretna rzeczi pomimo kilku odopowiedzi na temat zawsze
znajdzie sie ktos kto smieci w watku zamiast odpisac na temat.

--
pzdr
piotrek