Re: Gigabit Ethernet

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 17:31:24 MET

Dnia Tue, 1 Jan 2008 15:43:04 +0100, Piotr Wozniacki napisał(a):

> Panowie, cienki jestem w te klocki - ale mam w domu kabel między pokojami
> położony pod posadzką, i nie chciałbym ciagnąć drugiego... Jak to ugryźć -
> czy samo sprawdzenie zarobienia wtyczek może coś wyjaśnić/pomóc?

IMO może. Sprawdzenie prawidłowości podłącznia żył do styków wtyczek tak by
były zgodne z normą
(http://spin.siedziba.pl/hwb/connector/network/ethernet1000baset.html) oraz
sprawdzenie omomierzem wszystkich drutów na przejście i zwarcie to początek
bez którego nie należy iść dalej. Dopiero jeśli te dwa testy przejdą, można
się doszukiwać błedów w komputerach.

--
Jacek