Re: Pad³y wszystkie dyskietki

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 14:44:17 MET

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> 0. Czy mo¿na postawiæ WXP na innym dysku, podpi±æ SATAnistyczny i
> dorzuciæ doñ sterownik po uruchomieniu systemu z PATAlogicznego, po
> czym sklonowaæ system na ten od szatana i zbootowaæ z owego
> SATAnistycznego?
>
> 1. Czy mo¿na spreparowaæ p³ytê instalacyjn± tak, aby emulowa³a
> dyskietkê z tym sterownikiem na pok³adzie?
>
> Jedno i drugie powinno pój¶æ g³adko, ale nie wiem, jak jest w istocie.

U mnie wystarczy podpiecie pendrive'a na USB. Jesli nie bedziê w systemie
stacji dyskietek (albo bedzie wy³±czona) i wymusi sie tryb FDD to spokojnie
zadzaiala jako naped A: (przynajmniej na plytach z sensownym BIOSem).
Ponadto sterowniki SCSI/RAID mozna sobie dograc do p³yty Windows XP i nie
wymaga to wcale u¿ywania nLite.

--
pozdrawiam
      Mikolaj