Padły wszystkie dyskietki

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 22:02:51 MET

Mam takie pudełko dyskietek duże. dziś potrzebowałem jednej dyskietki bo
poprzednia była uszkodzona - nie dało sie nic odczytać. Biore z pudełka
tu - nie można nic odczytać ni sfrormatowac. Biorę kolejne - nie
działają. Co jest, okazało sie ze wszystek dyskietki padły, myślałem ze
to stacja dyskietek - ale większość stacji w domu zachowuje si e podobnie.

zapisują z mozołem a potem nic i tak nie da sie odczytać. Co jest?
Przez brak działających dyskietek nie mogę zainstalować systemu :|