Re: Wysiudanie Visty z laptopa Toshiba

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 21:10:53 MET

> A wiesz, że będziesz miał problemy z instalacją? Czytaj już jak
> doinstalować stery do SATA dla instalatora.

Wiem bardzo dobrze- ze sterownikami nie było problemu- na stronie
producenta, a i bardzo dobrze jest mi znany problem ze starami- program
nLite znam nie od wczoraj i jeszcze nie spotkałem kontrolera ATA/SCSI/SATA
co by jego driverów nie można do instalki XP było dodać.
Ale co z tego jak podstawowego problemu w biosie w tym notku nie idzie
rozwiązać.
Pozdrawiam.