Re: "Zzomowany" ekran?

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 19:11:16 MET

> Kabla do TV nie podłączałem, Więc to nie ta przyczyna.
> Nie instalowałem jeszcze Catalyst Control Center bo wymaga ono
> NetFramework ver.2 a jeszce tego nie miałem zainstalowanego.
> Problem pojawił się na sterownikach standardowych wbudowanych
> w XP dlatego ściągnałem te najnowsze z witryny ATI.
> Ale w takim razie jeszcze poszukam w sieci tych starszych
> i spróbuję zamienić je.

Częściowo problem zlokalizowałem.
Znalzłem oryginalną płytkę od tego Radeona i zainstalowałem
jego wersję sterowników i tych pozostałych bajerów.
Po starcie systemu uaktywnia się wizard umożliwiający
ustawienie parametrów dla telewizora bo jakby "widział"
podłączony telewizor, chociaż po przejściu do dalszych
zakładek nic w parametrach telewizora nie można ustawić
pokazuje "odłączony kabel".
"Winny" jest monitor EIZO Flexscan - stara 17ka.
Z niezrozumiałego dla mnie powodu to ona powoduje przestawianie
się karty w taki tryb.
Podłączenie Sony'ego 15ki daje poprawną pracę karty.
Ale jak zrobić żeby ponowne dołaczenie EIZO nie zmieniło
na złe. Co zrobić żeby WinXP "nie rozpoznał" monitora.
Można jakos zablokować PnP dla monitora?