Re: Uwaga na sklep Proline w Katowicach (forward)

Autor: ChrissP. <krzyszp_at_-tnijto-poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 14:36:53 MET

Dnia Sun, 30 Dec 2007 22:51:18 +0100, Markus Sprungk napisał(a):

> Nie dyrektywa unijna a polskie przepisy

> Bzdury. Poczytaj sobie dokładnie treść przepisów obowiązujących od 21
> grudnia. Pierwsze słyszę, że Proline się gdzieś reklamuje i to jeszcze z
> jakimiś kartami. Oferta na ich własnej stronie WWW nie jest reklamą

Niemniej, fakt faktem.
Sam naciąłem się w Proline, kupiłem kartę Radeon 9550 Saphire _BOX_ z
"dołączonym" oprogramowaniem (m.in. jakaś gra - teraz już tytułu nie
pamiętam). Dostałem wersję OEM, kłótnie telefoniczne nic mi nie dały -
"Doślemy oprogramowanie wkrótce". Niestety, musiałem wyjechać i nie miałem
okazji bawić się w odsyłanie. Tym bardziej, że koszty przesyłek
przewyższały różnicę w cenie między OEM i BOX.
Niesmak pozostał...

Pozdrawiam
Krzysztof Piszczek
Member of Polish BOINC Society