Re: Jak wykryć czy płyta ma podpięte kilka slotów pod 1 IRQ?

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 13:44:52 MET

marketsmartbiz@hotmail.com <marketsmartbiz@hotmail.com> wrote:

> Jak wykryć czy płyta ma podpięte kilka slotów pod 1 IRQ?
> Chodzi mi o wykrycie takiego g***na jeszcze przed zakupem. Najchętniej

Nie wiem jak sprawdzić, ale Asus M2N32 WS Pro posiada oba PCI-X oraz
jedyne PCI podpięte do GSI 16, więc nawet jak ACPI+IOAPIC przerzucą to
na wysokie IRQ, to zawsze wspólne.
A dokładniej to nie tylko wspomniane 3 sloty, ale APC1, APC5, APC6, APC7
i APC8 są na wspólnej linii, czyli coś jeszcze może się zgłosić.

Dodać do tego niedziałający z IOAPIC HPET i od razu moja rada: nie
kupować Asusów.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/