Re: Nowa platforma na wiele lat - co wybrać! (dłuuuuugie) ??

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 12:41:13 MET

Co do 4 rdzeni - tak jak pisałem jest to zakup na przynajmniej 3-5
lat, a już teraz praktycznie wszystkie procki są wielordzeniowe
tak wiec w ciągu 1-2 lat większość aplikacji będzie pod nie napisana.
To samo tyczy sie 64bit OS i aplikacji.

Co do dysków to pożyjemy zobaczymy - najlepszym rozwiązaniem dla mnie
byłoby kupno NASa z 1TB w RAID 1 (ale to minimum z 3kzl), a w desktopie
ze 2x250GB w RAID 0 dla aplikacji i systemu (bo teraz w użyciu mam 3HDD
w porywach do 5-6).

Czy jest jakiś konkretny powód by wybrać 2x2GB a nie 4x1GB (oczywiście
poza możliwości rozbudowy).
Czyli polecacie np. OCZ Technology 2x 2GB DDR2 800MHz Titanium CL4-4-4

Jak to jest z teraz z taktowaniem pamięci w stosunku do FSB ?
Kiedyś lepiej było spowolnić RAM by zsynchronizować go z FSB.

Bez bicia przyznaje się do zaległości w hardware ale zawsze po kupnie
jakiegoś sprzętu przestaje czytać recenzje i testy jego następców by się
nie dołować ;-)

Które Corsair ma odpinane kable ?
A jak myślicie czy narzazie starczy Chieftec 360 W by to ociągnąć czy
na wejściu muszę tez pomyśleć o PSU.