Re: procesor wielordzeniowy? w2k i aplikacje

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 10:57:10 MET

On 31 Gru, 11:47, Piotr Rezmer <piotr.rezmer@ens_WYWAL_ten_.net.pl>
wrote:

> W2K Professional obsługuje do 2 CPU.

> Istotne jest czy serwer SQL obsluguje wiele CPU, o ile twoja aplikacja
> korzysta z serwera a nie bazy plikowej. Ale to juz NTG.
> Ogolnie warto dac duzo RAM dla serwera SQL. Np. taki MSSQL czesto jest
> ustawiany na pozeranie 0.5 GB
>
> --
> pozdrawiam
> Piotr
> XLR250&bmw_f650_dakar

Dzięki za info. Ten program to raczej operacje na tekstach -
porównywanie tekstów i wygląda że działa na pliku, bo ma rozbudowane
oznaczeia przy kazdym rekordzie. Fakt, że program cały czas działa pod
RAM-em im większa baza tym wiekszy potrzebny RAM. Czy wielordzeniowy
prccesor cos da, w tej chwili mam Celeron 2 Ghz i poszujkuje czegoś
10x szybciej, dlatego raczej najnowsze rozwiązania.

Pzdr,