Pomocy. Komp się nie włącza.

Autor: jangr <jangrBEZ_TEGO_at_interia.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 08:29:39 MET

Witam.
Coś mi się porobiło z kompem, że od kilku dni mam problem z włączaniem.
Po zastartowaniu - na ekranie nie pojawia się nic, błyskają lampki napędów i
klawiatury, zapala się lampka od dysku, rozlega się beep, i - nic. Nie
reaguje na reset. Do BIOS-u też nie mogę się dostać. Po kilkukrotnym
włączeniu
i wyłączeniu wreszcie rusza i chodzi zupełnie normalnie, bez żadnych
problemów.
Wczoraj wyłączałem chyba z 10 razy, zanim ruszył.
Cóż to może być?