Re: jaki¶ dobry serwis notebooków?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 08:06:17 MET

Użytkownik <noneo2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:op.t36esfaeyj7b9h@k.ds.pg.gda.pl...
> Poleccie jakis dobry w miarę serwis notebooków bo mojemu koledze laptop
> się zalał:)
> Z góry dziękuję:)
> Piotr

Witam Panie

Niech kolega uda sie na Ko¶ciuszki 6 tak jest taki komis i serwis notebookow
do Pana Krzysztofa lub Marka. Znam ich osobisie i moge poreczyc za fachowosc
a co najwazniejsze za UCZCIWOSC wobec klientow. Kilka razy naprawili mi
sprzet ktory wedle innych byl do wyrzucenia lub tak naprawa wyceniona ze
mozna kupic bylo drugi sprawny. Ostatnio mi naprawiali laptopa tez zalanego
bo niezlej imrezie w Anglii wodka i innymi plynami i udalo sie go uratowac.

Pozdrawiam
Mirek