Re: To urządzenie może działać szybciej - dysk Toshiba PX1269E

Autor: Raff <raf_at_mm.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 23:55:57 MET

RadoslawF pisze:

> Po stronie dysku nic nie powinno sie zmienić.
> Problemu szukaj po stronie komputera a dokładnie to windowsy
> czasami potrafią gubić ustawienia USB.
> Od strony sprzętowej biorąc warto czasami wyjąć i włożyć do
> innego portu.

Chyba nie po stronie windows, bo na każdym z 3 komputerów ten dysk
zachowuje się tak samo, a przynajmniej na 2 z nich wcześniej pracował
ok. Poza tym - inne urządzenia USB pracują szybko, w trybie 2.0. Gdzie
więc różnica? Ja nie mam pojęcia zielonego gdzie szukać przyczyny, to
przecież bez sensu. Myślałem, że może ten dysk ma jakiś bios i
przełączył się w niższy tryb, ale nie znalazłem żadnej informacji, że
jest coś takiego u Toshiby...
Pozdrawiam
Raff