Re: Skype bez komputera

Autor: geyb <geyb_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 21:11:15 MET

Nie będę się spierał. W moim przypadku jest tak, że od bardzo dawna
uzywam ICQ, ale tylko nieliczni znajomi w ogóle wiedzą, co to jest.
Dlatego równolegle mam zawsze uruchomione kadu.
Z komunikatorem głosowym podobnie, zaczęło się od gnome-meeting (teraz
ekiga), ale praktycznie z nimi znajomym nie pogadam przez internet, bo
wszyscy mają skype i już. Więc równolegle działa sobie skype. Co innego,
jeśli chodzi o rozmowy z telefonami stacjonarnymi - odpowiednio
skonfigurowana Ekiga i aktywne konto na www.internetcalls.com pozwala na
tanie pogaduchy. Chociaż i to traci na znaczeniu, gdy za niewiele
większe pieniądze wykupi się abonament za telefon stacjonarny u
alternatywnego operatora - np. mi starcza 1500 minut miesięcznie na
wszystkie polskie stacjonarne za 39 zł.

g.