Re: Zwiechy grafiki

Autor: Wacław Sondej <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 17:16:36 MET

Użytkownik "trednu" <trednu@gmail.com> napisał w wiadomości
news:969f111d-87ae-4d4d-9bbd-c4f1b98caf47@l32g2000hse.googlegroups.com...

-1. Upewnij sie ze sterownik do karty graficznej jest prawidlowo
zainstalowany i jest w miare najnowszy

Próbowałem różnych, różnistych: od dołączonego do karty po najnowszy, z tym
samym skutkiem.

-2. Zobacz ten artykul na stronie MS
http://support.microsoft.com/kb/293078
Opisane tam rozwiazanie nie jest zbyt szczesliwe ale jesli w tym
rzeczywiscie jest problem to pomoze.
 Rozwiązanie dramatycznie pogarsza parametry grafiki. Dałem za kartę 1000 zł
a tym ustawieniem sprowadzam ją do poziomu badziewia. To nie ma sensu ( to
pod adresem poradnika Microsoftu a nie do Ciebie). Jest tam uwaga: albo nowe
sterowniki, albo nowa grafa., sterowniki przerobiłem. Dziękuję za
zainteresowanie, pozdrawiam noworocznie.
WS