Re: Problem z SATA [dyski + dvd+r liteon]

Autor: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki_at_WYWAL_TOwp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 16:06:24 MET

Dnia 16 gru 2007 w liście
[news:Xns9A087CA2C632Crwawrzyckiwppl@127.0.0.1] Rafał Wawrzycki
[rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl] napisał(a):

> To może być rozwiązanie. Płytę mam od niedawna i zapomniałem
> sflashować. Spróbuję zatem, dzięki.

Po sflashowaniu MoBo wszystko biega jak trzeba. Ale pojawił się nowy
problem, ocierający się mocno o NTG'a, ale może pomożecie.

Otóż do tej pory korzystałem z Nortona Ghosta w jakiejś starej wersji.
Mam płytkę CD bootowalną, przerobioną z obrazu dyskietki, z której
startuje Ghost. Przy obecnej konfiguracji (same urządzenia SATA, bez
stacji dyskietek) nie jestem w stanie wystartować z tej płyty. Nie
pomaga ustawienie w biosie bootowania najpierw z CDROM. System wstaje
po ustawieniu SCSI, ale łapie od razu bootsektor dysku, a nie płyty.
WindowsXP startuje normalnie, ale on nie ma udającego stację boot
sektora.

Co zrobić żeby zaczynał od płyty z Ghostem?

Konfig:
Asus A7N8X (najnowszy bios)
3 x hdd sata
1 x dvd-r sata