Re: pendrive kingston z u3

Autor: Giltoniel <giltoniel_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 15:14:22 MET

> Nie to nie jest U3 i chodzi mi o soft z http://portableapps.com/apps

w tym tygodniu zakupiłem na Allegro Sandiska Cruzer Micro. Do tej pory
miałem PQI U310. Soft do U310 nie chodzi mi na profilu gość w windows
XP, okazuje się jednak, że launchpad U3 odpala się bez problemu (co
opisał poniżej Lelek). Zanim kupiłem cruzera wysłałem zapytanie do
helpdesku Sandiska, czy na gościu będę mógł korzystać z ich pendrive'a
dyplomatycznie mi odpowiedzieli, że problem z korzystaniem z pamięci
przenośnych na kompach gdzie nie mamy uprawnień dotyczy wszystkich
napędów a nie tylko Sandiska. Innymi słowy: nie gwarantują :/