Re: niepotrzebne napedy optyczne w laptopach

Autor: Adam Szendzielorz <adam_at_NIESPAMUJprogreso.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 14:11:27 MET

Dnia Fri, 28 Dec 2007 18:20:31 +0100, Rafal Franczak napisał(a):

> Na etapie produkcji. Ale jak ja chcę wyprodukować takie 3 szt.
> i napełnić moją treścią to gdzie uderzyć?

To jest jak pisalem zmiana stanu na jednym pinie kosci zarzadzajacej -
sprawa hardwaru, czyli zamiast knefla wystarczy leciutko przerobiona plytka
drukowana tego pendrive'a. Owszem, nawet amator elektronik poradzi sobie z
tym zabezpieczeniem ale bedzie musial dokonac trwalych zmian w elektronice
i otworzyc obudowe :) Pozatym soft instalacyjny moze sprawdzac zawartosc,
to zaden problem :)

Tak czy siak - dla mnie pomysl jest bezsensu, do czasu jak nie wynajda
zwijanych ekranow i laptop 15' nie bedzie wielkosci 5' albo mniej, do tego
czasu wielkosc i ciezar napedu optycznego to sprawa marginalna, bo buda i
tak musi byc wielkosci ekranu :)
pozdr.

--
Adam Sz.