PowerStrip i nieaktywne Custom Resolution ?

Autor: Krzysztof <usunusun_at_to.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 12:38:57 MET

Witam!

Mam taki problem , otoz proboje zmusic moja zaintegrowana karte graficzna
SiS 760GX do dzialania w trybie 1440x900 (dla LCDka). Narazie wszystkie
sposoby polegly i jednym ze sposobow ktory powinien dzialac to jest
zmuszenie karty na rozdzielczosc inna niz typowe... Wiec do tego uzylem
PowerStripa... Wszystko pieknie, fajnie ale jak wchodze bodaj w Advanced
timings i tam jest taki button "Custom Resolution" to jest on "szary" i
nieaktywny... Dlaczego tak jest ? Na innych kompach normalnie moge wejsc tam
i pokombinowac cos... a tutaj jest nieaktywny :-(

Moze ktos sie spotkal z tym ?

Pozdrawiam i dziekuje

Krzysiek