Re: Problem z restartami w trybie 3-D

Autor: trednu <trednu_at_gmail.com>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 12:22:02 MET

On 29 Gru, 13:43, "Kwodnik" <kwod...@polbox.com> wrote:
> "trednu" <tre...@gmail.com> wrote in message
>
> Wyłączyłem automatyczne uruchamianie i niestety dostałem błąd STOP:
> 0x0000007F (0x000000, 0x000000, 0x000000, 0x000000). Jak to zinterpertować -
> czy jest to jednak błąd softwarowy czy nadal czepiać się zasilacza?

Na razie zasilacz zostaw w spokoju - napiecia sa jak najbardziej ok.
Ten blad ktory dostajesz to bedzie 0x0000007F -
UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP.
Tap tap tap ... Microsoft kb : http://support.microsoft.com/kb/137539
3 przyczyny:
- uszkodzenie sprzętu na niskim poziomie, na przykład uszkodzenie
pamięci (RAM) (albo zle timingi na pamieciach)
- niedopasowane moduły pamięci
- wadliwie działająca płyta główna
Proponuje zebys sprawdzil na poczatek pamiec - zapusc memtesta na
kilkanascie godzin i daj znac jak wyniki.
Dodatkowe pytanie : jaka jest organizacja pamieci na plycie ? Masz 3 x
1GB ? Czy jakos inaczej ? Czy wszystkie pamieci
sa takie same (jedno/dwustronne/tego samego producenta ?)