Re: pamieci ram w laptopach dell

Autor: netman <m_at_-PRECZSPAMERSE-jic.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 11:58:57 MET

Użytkownik "L.S." <iberopl@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:fl54lf$hce$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A czy mozesz rozwinac temat " nie jest wskazane" ?? Tak mowi oficjalna
> broszurka dell'owska czy cos wiecej?? Jakies doswiadczenia???

Kolego Twoj komputer pracuje w dualu, tylko dwie pamieci tej samej firmy,
najlepiej z tej samej produkcji daja 100% stabilnosci...
Objawy moga byc nastepujace: komputer nie wlaczy sie wcale, wlaczy sie
bedzie pracowac niestabilnie, badz bedzie pracowac;)
Oczywiscie, mozesz zmieszac pamieci - tez bedzie dzialac i moze dzialac
dobrze, jesli zalezy ci na 100% stabilnosci najlepiej wlozyc dwa te same
moduly i nie kombinuj. Doradzilem Ci to po kilkunastu latach pracy w tej
branzy chce zeby bylo dobrze.

> W czym sek? W tym ze mam w 1 kosci dellowskie 2gb;] i chce kupic drugie
> 2gb... wiec odpada opcja ktora zaproponowales (np. 2 x 1 gb) a opcja
> wyrzucenia(sprzedania) pamieci dellowskiej 2gb i kupienie 2x 2gb tez chyba
> nie jest najlepszym rozwiazaniem - glownie finansowym dla mnie.

Niestety zeby bylo dobrze musisz wydac troszke wiecej, zawsze tak bylo jest
i bedzie, inaczej wydasz dwa razy. Po za tym, ile to wyjdzie drozej 30 zl?

Takie jest moje osobiste zdanie i tak jak bym zrobil, oczywiscie Ty tez
mozesz zmieszac i sprawdzic, przetestowac czy dziala. Do dziela.

--
skonczyl sie tusz w drukarce?
bez paniki - www.Tusze24.pl