Re: Core Quad vs C2D

Autor: Fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 00:32:17 MET

usspn wrote:

> mozecie mi wyjasnic o co chodzi z tymi roznymi modelami C2D?
> http://www.komputronik.pl/Procesory/Intel/Core2_Duo_S775_dual_core_64_bit_/katalog,kat,4819/
> wchodze sobie tutaj i widze, ze np.

> Core2 Duo E6420 2.13 GHz jest drozszy niz
> Core2 Duo E6750 2,66GHz
> o co chodzi?

o to ze aby udzwignac E6750 potrzebujesz nowej plyty
z FSB 1333 MHz a to juz jest dodatkowy koszt,
w przypadku drugiego FSB 1066 MHz a wiec lyka "starsze"
plyty, po prostu intel chcac sprzedac sie
nie zmieniajac podstawki jak kiedys musi grzebac
w czestotliwosciach, nowych chipsetach, itp, itd
stad cena wyzsza bo wiekszosc siedzi na 1066 i nizej,
zobacz ze nawet na allegro nie kupisz juz dobrego E6700